mrskarin913: Sommer 2005.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Sommer 2005.

mandag, december 12, 2005

Sommer 2005.


Sommer 2005.
Originally uploaded by mrskarin913.
Dette billed er fra min have, blomster er sået i maj måned fra et brev til 4 kr. Der var mange flotte blomster i denne frøblanding. I løbet af sommeren kom der mange insekter på dem. Her er en Admiralsommerfugl landet.Fotograferet og sendt til Flickr af mrskarin913.

2 Comments:

  • At 7:32 PM, Blogger asterix915 said…

    Hej Karin

    Skønne blomster i denne mørke tid.

    Men trist at jeg ikke kan se din fine guldfisk helt, jeg vil jo gerne se dato og det hele.

    Lone

     
  • At 1:47 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Lone.

    mMn guldfisk Frode er gået i fisk *lol*
    ærgelig for jeg ville have overrasket dig med at få den på min blog, og jeg har kæmpet for at gøre det rigtige, men den svømmer udenfor bloggen, Hvorfor?
    MVH Karin.

     

Send en kommentar

<< Home