mrskarin913: Så har vi år 2006.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Så har vi år 2006.

søndag, januar 01, 2006

Så har vi år 2006.

Så er jeg kommet ind i år 2006, og det er altid spændende at begynde på noget nyt. Det er dog det dejlige, at der med ind i 2006 er en dejlig mængde kendt, som jeg har med i min "rygsæk" og så det, at jeg glæder mig til det nye år.
Det er spændende hvad dette år vil bringe, og jeg har besluttet, at jeg også i år vil sætte mit præg på dette år, til glæde for ikke mindst mig selv og så alle i andre, som jeg møder på min vej.
Derfor er ordene bl.a. vær ærlig og mild, aldrig for vild. Hjælp hvor du kan, men husk at bruge din forstand.

Her er lidt til eftertanke:

Kvinden opnår ikke altid fuld ligestilling, før hun kan få topmave og blive skallet og stadig tro, hun virker tiltrækkende på det modsatte køn.

De fleste mennesker udskyder til i morgen, hvad de skulle have gjort i går.

En ældre herre kom kørende på motorvejen, da hans kone ringer ham op på mobilen: Kæreste kør endelig forsigtigt. jeg har lige hørt, at der er en sindsyg tosse, der kører imod trafikken på motorvejen!!!! En siger du! Der er skam flere hundrede af dem her!

1 Comments:

  • At 3:37 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Ja så er jeg også noget dertil, at jeg "taler" altså her skriver til mig selv.
    Da jeg var inde på Lises blog, så jeg en ide til at lave min start side på computeren om. Der så jeg to af mine indlæg på min mrskarin913 blog, og det fandt jeg lidt sjovt. Dette måtte jeg kommentere tak Lis.
    MVH MIG.

     

Send en kommentar

<< Home