mrskarin913: Her i den kolde tid.....

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Her i den kolde tid.....

lørdag, marts 11, 2006

Her i den kolde tid.....


Den 10 marts var jeg i min biotop, det er et område jeg har udpeget mig til at følge det næste halve år, imens jeg har naturfag på seminariet.
Det er faktisk meget spændende at se hvilke forandringer, der er for hver gang, jeg kommer der.
Der var koldt igår jorden var frosset og blæsten var hård, men alligevel kan jeg imellem de frosne visne blade se en plante skyde op, og nu er den blevet lidt større, end sidst jeg var der, så midt i en kold tid, er der vækst.
Jeg længes efter noget varme her i naturen.......

1 Comments:

  • At 1:57 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Ilse.

    Det er bare dejligt, og en god årstid vi går i møde.

    Jeg håber, at alt er vel i Skive?

    Kram herfra Karin.

     

Send en kommentar

<< Home