mrskarin913: Forår en ny begyndelse.......

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Forår en ny begyndelse.......

onsdag, marts 01, 2006

Forår en ny begyndelse.......

Vi har i dag den 1.marts, og det er jo den første dag i foråret, og det er jo en god ting. Det for mig til at tænke på, at foråret er den første del af året, og det er jo en begyndelse på en ny periode.

I haven er et fint drys sne og op af jorden kommer vintergækker og erantis som bare trodser kulden og kæmper sig frem.

I mit studie på CVU Sønderjylland er vi startet et nyt semester, og det betyder et nyt grenvalgsfag, som for mit vedkommende er natur. Det er jo en super tid på året, at gå i dybden med dette fag, for der kommer til at ske en del derude i de næste måneder.

Mit første grenvalgsfag var Multimedie, og det er et fag, som har givet mig meget. Det er et område, der fint kan bruges i mange af de andre fag, så det er jo en god ting for mig. Der er lige startet et nyt hold op i Multimedie, hvilket jeg finder spændende at følge, jeg har snuppet noget vidensdeling fra en af mine tidligere undervisere Helen, da jeg kan se, at de på det nye hold har fået anvist et billedbehandlingsprogram, som man gratis kan hente ned fra nettet. Det virker spændende, så det skal jeg til at se lidt nærmere på. Det hedder Picasa 2 og jeg fik pludselig en fin orden I mine billeder rundt omkring I mine mapper og det er jo en god ting.

Så nu venter mit arbejde mig, så jeg smutter…………