mrskarin913: Her i begyndelsen af 2006.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Her i begyndelsen af 2006.

onsdag, januar 04, 2006

Her i begyndelsen af 2006.

Der er noget ganske særligt ved at sidde her i starten af det helt nyt år.
Hvad mon året vil bringe?
Hvilke oplevelser ligger forude?
Hvor meget vil jeg selv være i stand til at præge årets begivenheder?
Der er mange, der bruger denne første dag på at lave et nytårsforsæt - men det har jeg bestemt, at jeg ikke vil. Jeg vil i stedet sætte mig nogle mål - og bestræbe mig på at få dem opfyldt. Hvad det er, forbliver en hemmelighed - det er trods alt ikke helt privat dette her sted!:-))
Men jeg har lavet en klar prioriteringsliste - og vil så glæde mig til at kunne krydse punkterne af ét efter ét.