mrskarin913: I dag den 10-02-2006 starter jeg min tælling....

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: I dag den 10-02-2006 starter jeg min tælling....

fredag, februar 10, 2006

I dag den 10-02-2006 starter jeg min tælling....

Da jeg synes, det er menneskeligt at være lidt nysgerrig. Har jeg valgt at tælle hvor mange gange, der er besøg på min blog. Det er ikke af "storhedsvanvid", men for at prøve det af, efter jeg har været inde på denne her side.

Hvis du har lyst så prøv selv:)

5 Comments:

  • At 10:54 AM, Blogger Anne said…

    Hej Karin!
    Har fulgte dit link fra Malles side, det er en sjov måde at opdage nye blogs på!
    Jeg satte selv tæller på min blog for ikke så længe siden, jeg var nysgerrig, var jeg, og vil sige, at jeg er forundret over, hvor mange, der kommer forbi, men synes det er sjovt og hyggeligt at "holde øje".
    Er forresten selv pædagog....
    Mange hilsner Anne i Engesvang

     
  • At 9:02 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Anne.
    Tak for din hilsen, det er dejligt med besøg på min blog, Jeg kan også godt lide at komme rundt på nye blogs.
    de bedste hilsner herfra.

     
  • At 1:28 PM, Blogger lilian said…

    Hej Karin
    -tak for alle dine hilsner på min blog - håber ikke det gør noget at jeg henter lidt inspiration hos dig og Lone - jeg tænker på alle jeres tekniske 'fiduser'...de er lidt sjove..
    Ha' en god weekend - Lilian-

     
  • At 9:49 AM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Lilian.
    Mange tak for din hilsen, hent du bare løs det er jo også fra de andre blogge (nogle strikkeblogs) jeg har hentet vejrpigen, blyanten m.m. Det var derved at jeg fandt den, og eså fortalte jeg Lone det.Vi bytter ider og viden.
    Så pludselig henter jeg noget fra dig, det er jo det, der er så fedt.
    MVH Karin.

     
  • At 6:07 PM, Blogger lilian said…

    Hej Karin
    åh, ja mon dog - så skal der vist være kommet noget nyt på banen. Mick Ø. - jeg så ham i fjernsynet - han er faktisk rigtig sjov, ikke så plat og sjofel som mange af de andre stand-up'er...lad høre hvordan det gik?
    -Lilian-

     

Send en kommentar

<< Home