mrskarin913: Mit barnebarns første flyvetur over vestjylland.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Mit barnebarns første flyvetur over vestjylland.

søndag, juli 02, 2006

Mit barnebarns første flyvetur over vestjylland.


Den 23. juni 2006.
Sankt Hans aften på Bolhede.

Lasse er lige fyldt 1 år, og fik den 23. juni 2006 hans første flyvetur, sammen med hans far. Kenneth fortalte, at Lasse virkede som om, han kunne lide dette og at Kenneth havde fløget utroligt pænt, samt at vejeret var perfekt til at få sin luftdåb i.
Det var dejligt at høre og se, for Lasse skal gerne have mange gode flyveture sammen med hans far eller farfar fremover.

Hønen Emma (Lasses sovedyr) klarede også flyveturen i fin stil*G*.

4 Comments:

  • At 1:50 AM, Blogger lis faurholt said…

    Skal de ikke sidde på bagsædet i den alder? *S*

     
  • At 5:59 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Inden jeg kom billedet på min blog, havde jeg spurgt min bedre halvdel, om det er efter foreskrifterne, og det er ok.

    Da min søn første gang var med os (Søren og jeg)ude at flyve i vores dengang to personers fly, var Kenneth på skødet af mig og faldt i søvn. Da var flyet lavet af træ og lærred, og jeg sad bag ved styresæddet. Det var vist forældrene, der havde den største fornøjelse dengang *G*

    En overgang fløj vores søn mere end han kørte i bil, så vi kom en del omkring.

     
  • At 7:43 PM, Blogger lis faurholt said…

    Der kan man bare se - jeg har jo også kun erfaringer fra landjorden ;)
    Også herligt at se dit "gamle" billede - du ligner nu godt nok dig selv *S*

     
  • At 9:59 AM, Blogger mrskarin913 said…

    Hejsa Lis,

    Det med at jeg ligner mig selv er nu så som så, det der med at "pund" kan yngle, er vist bedst når det er valuta, det er inden for? men her er det nok, den største ændring på mig igennem årene*G*, for jeg føler mig bestemt lige så frisk og aktiv*G*

     

Send en kommentar

<< Home