mrskarin913: Kæmpesko er skyllet ind på stranden ved Hjerting ved Esbjerg.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Kæmpesko er skyllet ind på stranden ved Hjerting ved Esbjerg.

søndag, april 16, 2006

Kæmpesko er skyllet ind på stranden ved Hjerting ved Esbjerg.

Til dig som måske har en kæmpe fod - eller en stor levefod *LOL* - så er der billig sko at hente. Hvis du tager til Hjerting Strand ved Esbjerg , ikke langt fra de 4 mænd, så vil du opdage, at der er skyllet en del sko i land.

I dagens avis har jeg læst, at der er tale om 15.000 par sko i en container, som for lang tid siden er skyllet over bord fra et skib, og nu håber på en fremtid ved Hjerting Strand.

Det er bare svært, at finde to der passer sammen, så mon ikke det er til stor besvær for borgeren ved kysten, eller måske på Lones biotop se her.

4 Comments:

  • At 7:02 PM, Blogger lis faurholt said…

    Det var da vist et "ugens tilbud", som selv Skoringen har svært ved ud udkonkurrere *lol*

    Har du set, at du kan følge livet i storkereden i Ribe på nettet?

     
  • At 7:25 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Lis.

    Jeg kan se det for mig med ugens tilbud med "solosko".

    Jeg har lige været inde og se til storken, det er en sjov ide, de der har fået i Ribe, som snart er med i Nyesbjerg.

    Jeg håber på,at de får nogle storkeunger, men så skal varmen snart være mere konstant, så det må vi håbe.

     
  • At 6:28 PM, Blogger lilian said…

    Tak for tippet - vi er en flok piger, der skal til Esbjerg her i weekenden - det kan da måske gøre, at vi kan spare bare lidt på pengene....
    Lilian

     
  • At 2:13 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Lilian.

    Jeg vil ønske dig en rigtig god tur, og jeg håber, at du vil møde en masse flinke mennesker her i byen.

    For mit vedkommende er hele weekenden til opgaver, der bare snart skal være færdige. Det er bare ikke noget, jeg er stolt af at være i sidste øjeblik:(

     

Send en kommentar

<< Home