mrskarin913: Bedsteforældredag i gymnastikforeningen.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Bedsteforældredag i gymnastikforeningen.

fredag, november 23, 2007

Bedsteforældredag i gymnastikforeningen.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Onsdag den 21. november var jeg inviteret til bedsteforældredag i Andrup Gymnastikforening for at se og deltage på mit barnebarns gymnastikhold.

Det var en hyggelig time i selvskab med Lasse(2 år), Hans mor Anne og mange andre børn, forældre og bedsteforældre. Vi var faktisk mange mødt op, hvilket jeg syntes var flot. Det var bestemt interessant at se, hvad de små gymnaster lavede, og at mange af dem gik godt til den. Der blev løbet, sunget, leget i redskaber alt sammen noget som var tilpasset denne aldersgruppe.

Vi fik leget hest, de små op på ryggen af bedsteforældrene og af sted derud af. Bolde er altid populærer hos børnene, jeg kunne se at ledererne havde lavet et program for denne time, og jeg syntes de kom godt omkring hele kroppen, så der var fra ledernes side lavet et gennemtænkt program.

Tak for en hyggelig time.