mrskarin913: Generalprøve.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Generalprøve.

torsdag, februar 01, 2007

Generalprøve.


Ja så er vi kommet til dagen før eksamen, jo mere jeg læser og studerer jo - mere syntes jeg - at skulle beherske og nu er det nu.
Min medstuderende Lone og jeg har holdt generalprøve og her er et billed fra denne.
Vi har skam haft et par af Lones trofaste tilhører, til at lytte med og ja den ene faldt i søvn, så mon det er censor??????
Vi håber, at der i morgen er grund til at smile (som her på billedet), så vi ikke skal drikke en trøsteøl, det vil vi ikke så godt kunne lide.

6 Comments:

  • At 7:29 PM, Blogger lis faurholt said…

    :))) Hvordan gik det?

     
  • At 1:47 AM, Blogger Sus Nyrop said…

    Ja- forhåbentlig faldt censor ikke i søvn i First Life :-)
    Jeg bivånede faktisk en umådelig uinspirerende gruppeeksamen fornylig hvor både eksaminator & undertegnede var lige ved at gå lidt på standby efter den første tunge time - det gik kun med nød og næppe. Men det er en helt anden historie.

     
  • At 11:15 AM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Lis.
    Ja vi fik da faget hevet hjem, men hånden på hjertet, vi fik under vores gennemgang af faget , at mærke - at vi på andet år havde flyttet vores interesse på multimedie, og derved været mindre flittige i kol. Der er jo lang tid til .........(troede vi) til eksamen, men vi fik os manet op og indhentet en stor del at pensummet.

    Vi havde efter forholdene gjort, hvad vi kunne og bestemt øvet og forberedt os på denne eksamen, så et 8 tal fik vi halet hjem.

    Vi havde jo også passet vores dagplejejob, familie og bestyrelsesarbejde m.m. til ok. så ekstra literatur m.m. i KOL var det ikke blevet til.

    Så jeg må erkende, at man får som fortjent.

    Casper var bestemt behagelig at være til eksamen hos.

     
  • At 11:26 AM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Susnyrop.

    Vores Censor var meget behagelig at være oppe hos, og sammen med vores underviser var der en god stemning.

    Vi havde 2 studerende fra seminariet, der ønskede at overvære vores eksamen, og det var en overraskelse for os alle, at de kom.

    Deres oplevelse ved at overvære vores eksamination, fik vi beskrevet, imens vi ventede på at komme ind og få vores karakter.

    De kunne godt lide, at vi havde lavet en mediatorfremstilling til vores fremlæggelse, nu de ikke havde læst vores skriftelige opgave.

     
  • At 4:23 PM, Blogger lis faurholt said…

    Ja, det er altid rart at have nogle gode formidlingsværktøjer ved hånden.... også til eksamen ;)
    Eksamentid er jo hårde tider, men tillykke med at KOL nu er veloverstået.

     
  • At 5:34 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Tak Lis.
    Jeg holder også fri i dag og nyder min familie.

    Jeg undre mig over, at der snart er gået tre år siden, at jeg første gang var på Haderslev Seminarium. Hvor har det bare givet mig så meget på flere måder, og det er jo altid dejligt.

    God søndag til dig .

     

Send en kommentar

<< Home