mrskarin913: Lidt jule stemning her i december.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Lidt jule stemning her i december.

onsdag, december 05, 2007

Lidt jule stemning her i december.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Vi er i december måned, og jeg syntes, at vi lige for tiden har et meget mildt klima . Jeg ved godt at vinden har stor betydning for hvor koldt det føles at være ude i vestenvinden.


Jeg har begyndt at jule lidt, kalenderlyset er godt igang, og det første lys i adventskrandsen har været tændt.


Min datter har lavet en advendtsdekoration til os i år, hvilket jeg syntes er dejligt. det er dejligt med gode overraskelser ikke!!!!!


2 Comments:

  • At 1:29 PM, Blogger anjoe said…

    Det er et flot mix, der er i dekorationerne. Og datteren har tilsyneladende arvet et godt håndelag for at pynte op ;-)

     
  • At 8:31 AM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej anjoe.

    Skønt at du har været på min blog og givet dig tid til en hilsen.
    Det varmer meget når jeg kommer tilbage til min egen blog, at der er en hilsen.
    1000 tak og på gensyn, du skal være så velkommen.

     

Send en kommentar

<< Home