mrskarin913: Menneskets har forskellige behov

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Menneskets har forskellige behov

torsdag, januar 05, 2006

Menneskets har forskellige behov

Mennesket har behov for at være sig selv en gang imellem, og det er vigtigt, at man i et parforhold er sig det bevidst, ligeledes at man også kan respektere, at ens ægtefælde også har det samme behov.

Jeg gør mit, og du gør dit.
Jeg lever ikke
for at leve op til dine forventninger.
Og du lever ikke for at leve op til mine.

Du er dig og jeg er mig,
og hvis det passer sammen, er det vidunderligt.
Ellers er der ikke noget, at gøre ved det.

Det er bedst, hvis der er fælles fodslag
og de store værdier kan følges ad,
så er det bare skønt.

Når man kender egne behov og ønsker,
kan man bedre forstå andres.
Det er trods alt skønt at være to,
og derfra blive til flere.

I denne tid er der mange, som tager deres liv op til overvejelse,
og det er måske godt, men man må huske på, at det er også op til en selv, om man beslutter at livet er godt.

Det ville være skønt, hvis der er mange her på jorden, der ville prøve at tænke positivt, og bare gøre mindst en god gerning.

1 Comments:

  • At 4:51 PM, Blogger asterix915 said…

    Hej Karin

    Det har du fuldstændig ret i, og alt starter jo med en selv. Så nu vil jeg ud og gøre en god ting i dag :-))

    Sikke vise ord.

    Lone

     

Send en kommentar

<< Home