mrskarin913: En glædelig overraskelses.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: En glædelig overraskelses.

onsdag, marts 29, 2006

En glædelig overraskelses.

Image hosting by Photobucket

Mandag eftermiddag kom Lasse lige forbi hjemme hos os sammen med hans far og mor. Det var virkelig dejligt at se dem igen, for i denne studietid og lange arbejdsdage er det jo ikke så ofte, som jeg kunne ønske mig, at vi sees.

Vi hyggede os, og jeg skulle da også lige have et billed til min blog:)

Det var skønt, at de blev til efter kl. 20, men så var Lasse blevet træt. og de kørte hjem for at få ham i seng.

2 Comments:

  • At 6:26 PM, Blogger lilian said…

    Tak for alle dine hilsner på min blog...du holder da aldrig op med at overraske - hver gang jeg kigger ind hos dig, har du fundet på noget nyt og smart - som nu det her billede - hvor er det bare godt!
    Hilsen Lilian

     
  • At 2:17 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Lilian.


    Tak for dit besøg på min blog, jeg kan fint finde på noget at komme på mine blogs, men jeg mangler bare en del færdigheder endnu, men det kommer med tiden. Her tænker jeg bl.a. på lyd på bloggen, jeg har lavet det engang, men skal lige læse det op igen.
    Det er tiden, der bremser mig. Mit arbejde tager for meget af min fritid *LOL*

     

Send en kommentar

<< Home