mrskarin913: En flue på min skærm????

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: En flue på min skærm????

lørdag, juli 15, 2006

En flue på min skærm????

En flue på min skærm???? og det er ikke lampeskærmen, men min computers skærm, træls den lever sit liv farligt, for den forstyrer min hygge og vil ikke flyve hjem*G*.

Udstyret med fluesmækker og køkkenrulle går den vilde jagt inden længe, jeg opdagede lige, at den var lidt nærgående her i min hyggestund, med computeren, god musik på anlægget sterinlyset tændt og en skøn sommeraften - hvad kan jeg ønske mig mere? Måske en kold hof fra køleren. Det er ferietid, meget fritid det nyder vi her hos os.

Skål! Det er ikke forgæves, at vi har opfundet humlen.

5 Comments:

  • At 10:53 PM, Blogger lis faurholt said…

    Nen råhygge. Jeg har lige svunget malerkosten på min altan. Køn bliver den nu aldrig, men nu er den hvid, hyggelig og på nettet *lol* - Skål, kære Karin.

     
  • At 11:12 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Skål Lis, det er ærgeligt, jeg ikke kan sende dig et krus med øl over nettet for det fortjerne du her i varmen, eller et glas vin.

    Fluen lever endnu, jeg kan ikke nænne at klaske den ned i min computer, så den får nok lov til at leve lidt endnu - så tænker jeg på Ida, og føler jeg gør en god spejdergerning*G*

     
  • At 9:05 AM, Blogger Kathrine said…

    Hej Karin
    Tak for din kommentar på min Extra blog. Jeg har taget billederne til en dame i USA, som laver en blog kun med dør-billeder. Den vokser og vokser. Se den her: http://doorwaysaroundtheworld.blogspot.com/
    Mvh Kathrine

     
  • At 5:52 PM, Blogger asterix915 said…

    Hej Karin

    Her i sommervarmen, skal du bare ringe, så kommer jeg gerne og drikker en kold øl med dig. Jeg bor nemlig ikke længere væk end jeg sagtens kan smutte forbi *gg*.

    Du kan også kommer her, så kan vi kigge på sommerfugle. De flyver i tusind tal på mine lavendler.

    Lone

     
  • At 6:36 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hejsa Lone.

    Tak for din hilsen, så er jeg på igen, og deler gerne en øl eller to med dig.
    Det kunne da være hyggeligt.

     

Send en kommentar

<< Home