mrskarin913: Så fik vi sne

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Så fik vi sne

mandag, februar 06, 2006

Så fik vi sne


Så fik vi sne.
Originally uploaded by mrskarin913.
Sagde du vinterferie???

Vi har fri fra seminariet, men mit "fritidsjob" kalder, der er mange kollegaer der også gerne vil holde fri.
Så jeg tager gerne uge 7 og venter med at holde ferie til april.
Der er sikkert bedre vejr til den tid, jeg håber på et tidligt forår!

2 Comments:

  • At 7:35 PM, Anonymous Anonym said…

    Hej Mrskarin913.
    faldt lige over din fine blok, og kunne ikke lade være med at kommenterer dine flotte billeder. Dette billede er jeg personlig selv helt vild med, udover en have, i en flot vintertid. Kan jeg evt. låne til min egen Blog?

     
  • At 10:55 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Grethe.

    Tak for din kommentar, ja du kan sagtens få det billed over på din egen blog. det er nemt , hvis du bruger Flickr.
    Hvad hedder din blog?

     

Send en kommentar

<< Home