mrskarin913: Godt nytår fra mig.

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Godt nytår fra mig.

søndag, december 31, 2006

Godt nytår fra mig.

Så er 2006 snart ved at være omme. Jeg har nu mere end et år som blogger bag mig, og det er skønt.

Jeg er glad for at 2006 har bidraget mig med så meget godt, og glæder mig til det nye år. Imens jeg skriver dette indlæg, sover mit lille barnebarn trygt uden for mit vindue, og helt klart er han med i mine tanker omkring det nye år. Jeg deler denne glæde med min mand, og vores ønske går også på - at vore kære og os selv må blive forskånet for sygdom og andre ubehageligheder.

Vi går ind i det nye år med udsigt til en del familiebegivenheder af de dejlige som f.eks. studenterfest for vores datter, sølvbryllup hos nærstående, fødselsdage. Et år der for mig også betyder en rund fødselsdag, og forhåbentlig at jeg kan afslutte mine nuværende studier.

I det nye år - vi står overfor - med alt hvad der for den enkelte indebærer af nytårsfortsætter og ønsker. Jeg har personligt for længst opgivet at lave nytårsfortsæter, da jeg alligevel ikke kan overholde dem, så jeg vil bruge mit krudt på ønskerne.

I ønskes alle et godt nytår her fra os i Esbjerg.

4 Comments:

  • At 8:51 AM, Blogger lis faurholt said…

    Rigtig godt nytår, Karin. Det tegner jo til at blive et rigtigt godt år for dig og familien.

    Jeg har lige læst i "24 timer", at danskere ikke gider nytårsfortsæt, så du er ikke alene om det :)

    Nu vil jeg dog håbe, at også 2007 bliver et godt bloggerår - du kan jo bare skifte tema i din blog, alt efter de fag og aktiviteter, du har nu :)

     
  • At 1:36 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Hej Lis.

    Det er jo lige det, der er så dejligt med en blog. Der er frit valg og mange muligheder.

    Lige nu er jeg meget spændt på min sundhedsfagseksamensopgave, efter jeg har afleveret den, kommer der tanker om, at jeg kunne jo lige have taget det og det med.

    Nu er det KOL, der skal have min interesse, og dette fag måtte jo vige pladsen lidt, da jeg havde multimedie, som du jo nok forstår.

    Hilsen fra Karin.

     
  • At 8:43 PM, Blogger Unknown said…

    Kære Karin,

    Tusind tak for din hilsen :-) Dorte er en ildsjæl på så mange områder og jeg er glad for hun er min søster.
    Og jeg glæder mig til at få lidt mere ud af det her bloggeri :-) Jeg skal bare lige finde ud af det hele :-)
    God dag
    Hanne

     
  • At 5:49 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Kære Hanne.

    Tak for din hilsen, du er da kommet godt igang med at "Blogge".

     

Send en kommentar

<< Home