mrskarin913: Slidte taster!!!

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Slidte taster!!!

søndag, januar 14, 2007

Slidte taster!!!

I aftes havde jeg en sjov oplevelse. I forbindelse med at jeg skulle have et nyt virus program i min computer, kunne jeg se på "Min lille hjælper", en ung mand på 20 år at han undrede sig. "Er der noget galt?" Spørger jeg straks, han ser underlig på min kære computer.

Nej - nej er der andre end dig, der bruger denne bærebare computer?, Nej det er der ikke. Jeg havde for 2½ år siden, fået den samme unge mand til at hjælpe mig med at starte denne dengang nye computer op, og komme de nye programmer ind m.m. Nej det han undrede sig over det var :
At tasterne var slidt blanke, det undre ikke mig. Jeg har lavet utrolige mange opgaver igennem de 2½ år, og så har jeg da ligeså mange gange skrevet opgaverne på min staditionære computer, som jeg også har, endda ofte begge igang på samme tid.

Dette syntes jeg er smart, så har jeg skrevet på den ene computer og haft opgaverne eller det jeg havde fundet til hjælp for min opgaver, på den anden computer.