mrskarin913: Hvor mange år mon der går, inden weblogs er lige så normalt, som det er at have en e-mail?

ccDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> mrskarin913: Hvor mange år mon der går, inden weblogs er lige så normalt, som det er at have en e-mail?

onsdag, januar 31, 2007

Hvor mange år mon der går, inden weblogs er lige så normalt, som det er at have en e-mail?

Jeg syntes, det er altid spændende at være igang med et medie, som lige så stille breder sig som ringe i vandet. Det at have en blog er jo lidt det med at give og tage, det skal forståes på den måde, at hvis man gerne vil have læsere til sin blog, gælder det om selv at være lidt social, og sørge for at komme rundt på andres blog og måske kommentere deres weblog, derved kan man måske øge aktiviteten på ens egen blog, og derved skabe en dialog og debat.

Jeg vil gerne, hvis lidt flere af jer - der kommer et smut forbi min blog - ville kommentere eller lige skrive et hej, da jeg er finder det spændende, at se hvem der er forbi?????
Ps! Jeg har tæller på siden, så der er da lidt bevægelse her?

2 Comments:

  • At 8:20 PM, Blogger lis faurholt said…

    Dén opfordring kan jeg kun støtte dig i. Vi må holde fast i vort bloggerfællesskab!!

     
  • At 8:38 PM, Blogger mrskarin913 said…

    Det er jeg bestemt med på, det er for sjovt til at lade være.

     

Send en kommentar

<< Home